Zhita i löp....



När Jonas kom upp och lade sig i går ,sa han att han hittade blod på köksgolvet ,jag kollar det i morgon sa jag ,och mycket riktigt ,Zhita är i löp ,nu kan jag planera för hela våren och sommaren ,det blir ingen tävling för oss på söndag ,men sen har vi hela säsongen fri ,HÄRLIGT ,Zhita brukar ju dra igång Lajka med ,så jag får holla koll på henne också.
Har varit ute cen lång runda med ett gäng hundar ,sen har jag varit och fikat hos Jenny ,blev faktiskt ett wienerbröd i dag ,men nu har jag dåligt samvete ,det är bara på det igen ,det ska gå denna gång ,står fortfarande kvar på samma vikt ,och -1 kg har jag alltså gått ner hitills ,men mera ska det förhoppningsvis bli,nu är det inte långt kvar till OS,,nästa helg blir det väl ,då får jag sitta här uppe vid tv med mina tjejer och mysa,hoppas på många medaljer för Sverige,Helena i skidskytte ,och Anja i slalom ,och ishockeylanslaget,det finns många att ta medaljer.
Är lite orolig för min kompis Pia ,dom körde till fjällen i lördags ,och bilen gick sönder 20 mil innan målet,nu bor dom på ett vandrarhem ,medans man försöker hitta felet ,och inte nog med det Wiggo har problem med fistel i analen ,och det finns ingen veterinär där dom är ,vilken sits,jag hoppas det mesta har löst sig i dag ,kommer ringa och kolla i kväll ,är ju orolig för min kompis ,hoppas allt ordnar sig......
jag ska alltså inte tävla på söndag ,men kommer med stor sannolikhet åka upp och titta ,Catja tävlar tvåan med Bella ,och hon gör debut med Fly i ettan ,spännande kan jag lova ,Annika kan ta sitt LP1 på Gabban ,det håller vi tummarna för att hon gör !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0