PM från Värnamo.....

Jag är ensam tävlande i lydnadsklass två, 17 st i  lydnadsklass ett ,typ 10 i elit ,och 5-6 i lydnadsklass tre ,det är en eftermiddagstävling ,så Zhita och jag startar först 14,30,lika spännande varje gång ,man undrar vad hon ska hitta på nu ,träningen går i alla fall bra ,så vi får se om vi kan få det dära efterlängtade förstapriset i tvåan någon gång !!!!!!
Har anmält till Tingsryd också ,och där är Catja med Bella anmälda i tvåan med ,sen har Catja anmält Fly i ettan ,spännande ,Annika har anmält Gabbis i ettan ,så vi blir ett litet gäng dit upp ,kul !!!!!!Nästa tävling att anmäla blir till Ljungby ,och då samåker jag med Åsa och Anton ,dom ska tävla i elit.Kul med resesällskap,Annika kommer också dit ,både med Penny och Gabbis,så det finns lite att se framemot,något att se fram emot ,kommer också att hända nu till våren ,men jag kommer hålla er på sträckbänken ,återkommer om vad som kommer hända lite senare ,håll ut mina vänner !!!!!!!!
I dag har jag inget inplanerat ,men det kommer bli lite lydnadsträning,Lajka är kul att hålla på med nu ,allting går så fort,hon är liten och smidig ,så det kan komma att bli mycket bra ,när det är färdigt ,vi jobbar på det ......
Nu är det dags för dagens första rastning ,vi höres         Carina....

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Vad spännande med överraskningen - nu blev jag allt nyfiken kan du tro:))

Lycka till med tävlingarna framöver - spännande det också. Jag följer er här som du vet så det gäller att du uppdaterar direkt när ni har tävlat!!!!

Kram

2010-01-13 @ 14:02:16
URL: http://ezys.se
Postat av: Anne-Marie Åkesson

Hej!

Till Ljungby kommer jag också. Vad är det nu du skall hitta på?

Ses på lördag.

2010-01-14 @ 12:44:25
Postat av: Åsa

Gud så skönt att du la frimärkena på hyllan tills vidare då får jag ju resesällskap till Ljungby :)

2010-01-14 @ 22:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0