Skottning...



I går stod skottning på programmet,det hade ju kommit snö dagen innan,bra motion,och det gjordes nog av med lite kalorier,mitt nya projekt går bra,viktminskningsgrej alltså,hade en bra dag i går ,åt bara apelsin på kvällen ,och var ute med hundarna en timme på kvällen.
Idag är Jonas ledig ,och han ska kommendera igenom mig i lydnadsklass två ,det är plogat på hundungdoms bilparkering ,så där kan man ställa upp rutan ,och kasta apport ,inte långt kvar till tävling igen ,och då hoppas vi på vårat andra förstapris i tvåan ,skulle vart kul att få LP 2 innan Zhita går i löp.Sen blir det in till netto för lite mathandling,ska ha köttfärsbiffar och sallad i dag ,tänker lite GE-METODEN,vilket innebär lite mindre av bröd,potatis,ris och pasta ,men inte uteslutning helt ,men mycket kött och grönsaker !!!!!!!Har inget planerat i helgen ,Annika och jag skulle lägga spår ,men det är väl för mycket snö på ängarna,så det blir väl lite lydnadsträning här hemma,kul är att lära in Lajka nya moment ,hon sitter fot så fint vid sidan nu ,och sitter kvar 10-12 meter för inkallning,hon kommer ju också gå i löp närsomhelst ,så det är svårt att planera ,men hon är ju inte färdig för några tävlingar ännu ,det blir nog till våren ,april-maj !!!!!!kl är bara 05,15 så jag tror jag går och lägger mig någon timme till ,trevlig helg på er .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0