2:a pris......



Det var väl inte så dålig slutpoäng,med tanke på två nollor,detta kommer bli bra en dag ,min duktiga Zhita,vi slutade på en femte plats av 9:e som kom till start!!!!!!!




Sen ett Stort Grattis till min vän Åsa ,som efter mycket kämpande fick sitt efterlängtande förstapris i elit ,nu har hon och Anton 2 st förstapris-och nu hägrar det  sista  priset för att bli Svensk Lydnadschampion.
Dom fick ihoppa 274 poäng i kväll,och kom på 2:a plats av 10 startande.........




Jag med min duktiga Zhita ,och Åsas  duktiga Anton !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Zack och Vilda

Grattis till tävlingsresultatet, Zhita. Vad duktig du är. Vi brukar gå in och läsa vad du och dina kompisar har för er.

2010-07-17 @ 23:03:04
URL: http://tervoristerna.bloggagratis.se
Postat av: Marie Olsson

Ett stort rungande GRATTIS till dig och Zitha, superbra jobbat tjejer, Vi fortsätter att hålla våra tummar

Kram

Marie

2010-07-19 @ 12:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0