Bjuvscupen !!!!!!

Jag är lite rolig,satt och tittade på Bjuvs hemsida-deltagarlistan för helgens Bjuvscup,hmmmmmm,där under stod det med röd text-vi tar fortfarande emot efteranmälningar,då tänkte jag-vad gör jag i helgen-kom fram till att jag gör ingenting,hade jag råd att anmäla och åka dit-JA blev svaret ,så Carina anmälde sig både lördag och söndag med Zhita i lydnadsklass tre.
Tränade i onsdags uppe på Olofströms BK ,och då dömde Ari mig i momenten i trean,hade det varit tävling,hade vi legat runt 265 poäng,det känns hoppfullt inför helgen ,det som inte fungerar så bra är fjärren ,kan bli allt från betyg 5 till en 7:a 8:a ,har jag riktig otur att hon flyttar sig långt fram och jag något DK ,kan det ju även bli en 0:a,men det får vi inte hoppas på ,utan nu ser vi possitivt,jag tycker det ska bli skitkul att åka i väg och tävla ,gjorde ju sista tävlingen i tvåan i april -så det är ju ett tag sedan.
Jonas följer med mig på lördag ,vi är 12 st i trean ,och det startar redan kl 8,00,då är det ju ännu svalt ute ,ska bli ca 30 grader  i helgen......Mer rapport och bilder kommer på lördag kväll,då får ni läsa om hur det gått ,bra eller dåligt -rapport blir det i alla fall.
Ha en trevlig och skön helg alla mina bloggläsare !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Håller tummarna för er och ser fram emot rapport

Kram

Marie

2010-07-02 @ 07:51:35
Postat av: Tina & Qila

Ja, du är lite häftig;) STORT LYCKA TILL!!!

2010-07-02 @ 13:43:08
URL: http://home.aland.net/m04044

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0