Skövde tur och retur.....

Igår körde jag och Kate till Skövde för att para Meja,det gick bra.Det är ca 33 mil dit,vi stannade och fikade under vägen ,och blev bjudna på fika när vi kom fram,vi var hemma igen vid 16,00 tiden ,allt hade gått bra ,så nu hoppas vi på valpar i slutet av september hos kennel Night Ninjas !!!!!!!!!!!!

I dag blir det träning med Zhita ,har bestämt mig för att dra i med ett DK,när jag säger hopp-apport ,så kommer jag säga Zhita kom när hon griper apporten ,kanske jag får en 5:a sexa,men bättre det än betyg 0,hade varit kul med ett förstapris på söndag,spännande blir det i alla fall...

Nu har festivalen börjat här i karlshamn ,Europe var på stora torget i går och spelade,hela stan är avstängd ,och när jag skulle parkera på ett ställe i går tog dom 40 spänn(hutlöst)så det blir inga mera körningar in till stan denna helgen ,vi håller oss hemma, ska till Kate och låna hem den nya Wallanderfilmen dom hyrde igår,har ju den till sex i kväll.

Annars är det lugnt här i Buskelund ,Bea är på 10:e dagen av sitt löp ,och ska paras till helgen !!!!!!!!
Dom andra hundarna mår bra allihoppa,nu ska jag ut första rundan med gänget ,kl är 06,15,det är skönt att åka nu när det är lite svalt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0