Tävling i Tingsryd

Jag och Zhita var på snabb visit i Tingsryd,vi var sex startande i trean ,jag drog nr 4:a,platsen och sittande i grupp gick bra,fria följet kändes helt okey,sittande under gång hörde jag han satte 9,5 i betyg ,inkallningen gjorde hon fint.
Sen sände jag henne till rutan ,klockrent in i mitten och la sig pang bom ,men sen tjuvar hon in till mig innan tävlingsledaren ens hunnit säga kalla in ,detta måste TRÄNAS......
Vid hopp-apport har jag bestämt att dra i med ett DK när hon griper apport ,men inte ens det hjälpte ,hon rejsar i väg med apport ändå ,vi har verkligen åkt på ett problem ,men det är till för att lösas ,till helgen åker vi på ett litet läger till Ronneby BK,där är jag med i lydnaden ,får se om vi kan lösa det där ,annars tar jag gladeligen emot tips om det är någon som har ett att komma med.
Vi bröt tävlingen efter hoppet ,kommer ju ingenstans med två nollor ,dessutom har jag ju redan ett andrapris i trean.
Vi ger inte upp ,det kan man inte med en sån hund som Zhita ,för den dagen hon inte tramsar med något ,den dagen kommer det bli väldigt BRA   !!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0