Träning i Olofström......

Var med Åsa och tränade uppletande med hundarna-det gick väldigt bra ,hon går ut fint på djupet,snabbt och bra letar hon ,är focuserad av att hitta föremålen ,håller inte på med något annat trams,det regnade ganska mycket ,så jag var rätt så blöt när vi körde till klubben.
Körde några lydnadsmoment med Zhita ,sittande under gång gick bra ,inkallningen la hon sig vid stå första gången -andra gången gick bra.Rutan har hon lite svårt när den inte är markerad ,men till slut går hon in rätt,jag går mot rutan ,Åsa kommenderar mig fram och tillbaka,säger kalla in två gånger ,hon har inte en tendens till att tjuva,duktig gumma !!!!!!!!!
Hopp apport gör vi flera gånger ,jag visar henne korvabiten innan jag kommenderar ,hon gör det klockrent 3-4 gånger ,så vad gör man ,kul att se nästa tävling om det håller ,få se om vi kan bli hjälpta på lägret i helgen med -........
I DAG har Jonas och Björn hyrt båt uppe i långasjön ,dom ska och fiska ,så kanske blir det att grilla abborre i kväll...
Annars ska jag tvätta upp kläder ,och packa till i morgon ,var och köpte pump till luftmadrassen jag köpte förra veckan.
Om en vecka är det tävling i gen för Zhita och mig i kristianstad ,spännande som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0