Elin 5 år idag...

Hurra,Hurra,Hurra,Hurra för min systerdotter Elin ,som blir fem år idag ,jag kommer med paket i eftermiddag,köpte ett hus för barbie,hon har ju så många barbisar ,så dom behöver någonstans att bo ,och fyndade gjorde jag med ,det hade kostat 600 kronor ,och var nu nedsatt halva priset ,så det var ju ett klipp..
Bilder från kalaset kommer i kväll !!!!!!!!!

Ska lägga ett spår till Zhita i dag ,ska låta det ligga ca 10 minuter bara ,och så ska jag trampa ner ,så jag ser var jag gått..
Nu börjar det närma sig tävling i gen ,lade henne plats ,och gick undan 4 minuter ,det gick bra..Så vi har förhoppningar om att ta vårat andra förstapris i lydnadsklass två på söndag...

Lajka har en spricka i trampdynan som blöder när vi är ute och går ,nu får hon vara hemma i två dagar ,så det läker ,men det kommer inte bli populärt ,hon kommer bli heltjurig för att hon inte får följa med ,men det är ju för hennes bästa..

Återkommer i kväll med bilder från kalaset ,på återseende !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0