Lite sjuk.....

Det blev ingen träning igår,hade feber och kände mig frusen,känner mig varm i dag med,kurerar mig med Ibumetin,vill ju hemskt gärna tävla på söndag ,och titta på mina vänner som tävlar,det vill jag inte missa.




Idag kl 14,30 begravs Frida,Frida som hade Fridas place,en härlig blogg om henne själv,hennes kamp mot cancern,och livet med Andreas och deras två sheltisar,tyvär förlorade Frida kampen mot cancern,hon somnade in den 14 februari,på hennes födelsedag ,hon fyllde 26 år.
Livet är orättvist ,det vet vi alla,sänder dig många tankar i dag Frida ,och hoppas du har det bra i din himmel......



Lajka är ganska så frustrerad just nu ,hon har inte fått springa på några dagar ,hon är inte bra i sin tass ännu ,och går här ute och haltar,det är inget stort sår ,men det kan ju göra ont ändå ,vi får hoppas det läks snart ,så hon kan följa med ut och busa .....

Kates Meja har inte nedkommit med några valpar ännu ,hon har gått full tid i dag ,sen första parning ,det kan ju ha tagit andra parningen också ,och då är det full tid på måndag ,jag undrar jag om hon inte lurar oss den lilla tjejen ,jag är rädd att hon inte har några pluppilurisar ,vi får se efter helgen !!!!!!!!

I dag är det friidrott hela dagen ,inomhus WM från ,ja nu kommer jag inte i håg ,ska titta i alla fall ,sen i kväll ,är det mitt favvo program ,lets dance ,fast min favorit åkte ut förra fredagen ,Stefan Sauk ,så dansanta Willy är kvar i stället ,SJUKT !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0