Näsan rinner.....

KL Är tre på natten,får snyta mig hela tiden ,och vaknar med jämna mellanrum.Man sover inte gott när man är förkyld,ont i huvudet har jag med.
Oj vad jag gnäller ,det blir så när man inte är van att vara sjuk !!!!!!!!
Vi var på maxi i alla fall ,Björn hittade ett par skor ,jag hittade inga ,köpte ett par gråa mysisbyxer till morsan ,hon skulle ha Large med raka ben ,men typiskt passade dom inte henne ,dom var för långa i benen ,så jag får prova om jag kan ha dom ,har ju inte Large i vanliga fall ,men dom kan ju vara stora i storleken ,jag har ju mest XXL i storlek,hade varit en dröm att kunna ha Large.
I går blev det inte så många promenader med hundarna ,dom fick gilla läget att vara mest på tomten ,det går bra i några dagar det också....Är jag bättre i morgon ,måste vi försöka lägga spår till Zhita ,vi ska ju faktiskt tävla appellen om två veckor ,om Rödeby kommer hålla tävlingen ,mycket beror ju på om snön försvinner ,sen annordnar ju klubbarna tävlingar ändå ,fast det är snö ,i morgon har Karlshamns BK sökh alla klasser,och Skanör Falsterbo hade appellen i spår i februari ,men många klubbar har ställt in ,så härligt att det börjar bli plusgrader nu,vi hade 7 plus i går ,och i dag skulle det visst bli uppåt plus 10 grader,man känner att våren är på väg,underbart.
Fick min hundförartröja jag hade skickat efter från Engelsons i går ,blev lite besviken på fickorna där fram ,dom var inte mycket att hurra för ,annars var tröjan mysig ,och passade i storleken ,den har två stora fickor där bak i stället.

Vår träningskompis Åsa ,är framme i Australien ,dom ligger tio timmar före oss ,så kl är 12,00 på dagen hos dom just nu,vilket äventyr hon är ute på ,hon kommer hem den 1/4,och den 2/4 har vi bestämt att träna ,vi ska lägga spår åt varandra ,träna lite lydnad,budföring ,och skjuta med pistolen.


Pia sa till mig att SBLO kommer fråga om jag vill ta hand om Belgarspelen i år igen ,tror jag gjort det i två år nu ,så det får väl bli en tradition,så jag säger JA!!!!!!!!!!Det är på utställningen på IVÖN ,UTSTÄLLNING FÖR bELGARE,DET BRUKAR KOMMA CA 100-130 bELGARE DIT ,ÄR SÅ MYSIGT ATT KOMMA DIT VARJE ÅR ,JAG HAR EN DEL VALPKÖPARE SOM KOMMER MED ,HOPPAS DET KOMMER NÅGRA UR aSTRID-lINDGREN KULLEN ,HAR JU INTE SETT DOM SEN DOM VAR SMÅ ,jo Emil ser jag i bland ,han bor här i mörrum,tyvär är han krypt ,så han får bara ställas i specialklass ,Hubert och Hades kommer ,dom har gjort det som tradition med ,Hades går ju i specialklass ,och brukar få ett litet pris för det,han får finfin kritik ,men får inte konkurera med någon annan !!!!!!!!!!!Snart dags att anmäla dit,tror sista anmälningsdag är den 18/4,jag kommer anmäla Zhita om hon är godkänd i lägre bruks ,så vi kan slåss om CERTET ,annars anmäler jag ingen......

kl är snart 03,30,om man skulle försöka sova lite ,GODNATT PÅ ER !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0