Tävling i ljungby....

Zhita och jag var och tävlade lydnadsklass två i Ljungby i går ,men det blev en snabb tävling ,i jämte Zhita på platsen ,låg en lancashire heeler,den pep oavbrutet hela tiden ,så min Zhita blev nog irreterad ,och satte sig upp ,sen var den dagen förstörd ,åkte med min kompis Åsa ,som tävlade i elit med sin golden Anton ,hon drog nr ett ,som enligt min åsikt ,aldrig är någon fördel ,BETYGSMÄSSIGT !!!!!!!Hon blev nerdömd på två moment kraftigt ,dels på inkallningen ,där Anton hade bra fart ,tog något extra steg på ståendet ,och lite sakta på läggandet ,annars bra tempo ,BETYG 6 ,helt sjukt,sen på apporterna ,också bra tempo,lite tugg, betyg 6,man blir så ledsen ,så det blev inget förstapris för Åsa och Anton ,dom kommer igen.Anne-Marie och Thomas tävlade med ,trots att Lippe pep på en del moment ,fick dom ihoppa 273 poäng ,och vann sin grupp ,GRATTIS TILL ER........Thomas med sin Tinja ,gick det väldigt bra för 289 poäng  och placering 1 för sin grupp,två från Karlshamn i topp,inte dåligt !!!!!!!!!

Zhita och jag tävlar om två veckor igen ,då ska vi ha vårat andra förstapris i tvåan ,så det så !!!!!!!!!

Annars är det bra med oss alla i Buskelund,inga förkylningar ännu eller så ,vi har klarat oss.....Hundarna mår bra ,väntar fortfarande på att Lajka ska gå i löp ,men inget händer.Sen jag slutade blogga ,har jag inte många besökare på min sida ,det har halverats ,så jag får nog blogga igen känner jag ,om sidan ska LEVA !!!!!!!!
Nu har vi haft mildväder en vecka ,och snön börjar gå bort ,det är underbart ,plus två grader har vi i dag ,man tror nästan det är sommar !!!!!!!!det kommer bli väldigt blött ,men det får vi leva med ,tills det blir varmare och torrt.......

Nu ska jag till Kate och fika en runda,hajvajs !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0