En dag på Ivön.....

Idag har vi varit i väg hela dagen på specialutställning på Ivön,jättekul men nu är jag rejält trött,vi stannade inte till slutet ,utan när tikarna från Buskelunds gått så åkte vi hem.
Det började med att Hades ställdes i specialklass,fin kritik och 1:a med HP.
Chillie fick CK och blev BH-RESERV.....Grattis Johanna !!!!!!!!!!
Buskelunds Annika och Buskelunds Prusseluskan fick 1:or inget CK,det var jätteroligt att träffa er och se att era hundar är så fina.
Jag dömde Belgarspelen 14 hundar var med ,och tre st fick höga lika poäng ,så jag fick skilja dom på fria följet.
Jag skänkte andra-pris och tredje-pris till spelen,kul när flera får pris inte bara vinnaren.
Nu ska jag ge er lite bilder med ,har ingen katalog ,så jag vet inte namnen på alla hundarna,håll till godo.........



Fina Buskelunds Jailhouse Rock (Hades)



Hades....



Fina Buskelunds Prusseluskan (Tindra)



Tindra.....



Tindra....



Här är en yngre upplaga av Zhita,en hane från Bazzakull, 8 månader gammal samma föräldrar som till Zhita....



Så underbart söt (tervvalp)





Sofia med valp.....



Lotta med sin BIS-VALP (TERV)



Hubert ställer Hades....



Hades....



Hubert med fina priser...



Här fina Buskelunds Annika....(Tingla)



Tingla...



Tingla...



Tingla och Hades...





Hades kopplar av hos husse.....





Dom två priserna till höger skänkte jag till Belgarspelen.....



Det här är en dotter till Wille som vi hade förut,Skanshill Hawaii är hennes namn......



Här är Marie med den ursöta tyska mittelspitzen tre-månaders Hanni.....



Hades och Tindra i sina nya bäddar !!!!!!!



Johanna med Chillie som fick CK OCH BH-RESERV-GRATTIS......



Johanna ställer Tingla..



Sofia med sin Tindra,Sofia var en hejjare på att ställa hund(jätteduktig)



Nu är Hanni trött ,och vi med ,en härlig dag men nu släcker vi-GODNATT !!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Tack för en härlig dag och ett stort tack för alla bilder här, vilka vovvar så fina. Ett stort GRATTIS till alla Buskelundare, superfina allesammans. Belgarspelen är en höjdare, så kul att titta på alla duktiga ekipage och du var en perfekt domare ska du veta. Tack ännu en gång för en trevlig dag på Ivö

Kram

Marie

2010-05-14 @ 09:04:50
Postat av: Lotta

Tack för din fina insats på Belgarspelen, men du skulle ju kallas upp med domarna och få vin...... där stod jag o ropade.... ;-) Du får det nästa gång vi ses.

Ja tack för fina ord om min lilla terv, hon e sååå gullig.

Tack igen och ha det bra tills vi ses igen.

2010-05-15 @ 07:58:19
URL: http://www.myslya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0