Hurra,Hurra,Hurra,Hurra....



Min man sen tre år tillbaka fyller 43 år idag ,det firade vi med att åka till skogen i kväll och lägga spår till Åsa och hennes hund Anton,Spåret gick bra ,sen körde vi sökh med Alice och Zhita ,Min tjej fick ta lösrulle för första gången ,hon fattade inte först,men till slut kom hon med rullen och lämnade så fint av till mig ,sen säger jag VISA ,och hon springer mycket bra ut till figge och får massor av korv......Alice är en tio år gammal golden ,hon går ut i sitt eget lilla tempo -men hittar alltid figge och skäller så bra-hon är jätteduktig !!!!!!! Idag har det inte blivit så mycket lydnadsträning ,men i morgon träffas vi några i vägga för att träna lydnad .

Jag har varit på apoteket i dag och köpt voltaren och  någon gel-spray till min häl -kanske jag inbillar mig ,men jag tycker inte jag har lika ont i hälen i kväll-det är väl bra,men jag ska till läkare nästa onsdag så får vi se vad dom säger om min hälsporre !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0