I dag blir Yrsa 9 år.......

Idag fyller vår älskade tax hela 9 år,tänk att det är så länge sen jag satt på jobbet och tittade i tidningen,läste hundannonser och fick syn på billiga taxvalpar ,sa till min jobbarkompis ,VILKET FYND,åkte och tittade på valparna ,och vem faller inte för söta taxvalpar med små hängandes öron,snacka om impulsköp,Kates dotter var på travet här i Asarum och träffade min mamma där ,då hon sa till henne ,Maria (fem år gammal) VET DU VAD CARINA KÖPT-NEJ SA MAMMA DET VET JAG INTE-HON HAR KÖPT EN TAX SA MARIA -DET TROR JAG INTE SA MAMMA -JO DET ÄR SÄKERT SA MARIA-SÅ DÅ TJURADE MIN MAMMA I TRE VECKOR OCH PRATADE INTE MED MIG-HMMMMMMM....



eN YRVAKEN yRSA SOM I DAG BLIR 9 ÅR ,hurra,hurra,hurra,hurra........

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Ett stort GRATTIS till Yrsa, så fin hon är. Hoppas din mamma kommit över detta nu:)))

Ha en ljuvlig dag

Kram

2010-05-17 @ 06:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0