Lydnadsträning Olofströms BK....



Pigg och glad Anna trasslar upp repet som ska vara runt konerna till rutan....



Idag hade Fredrik med sig denna ljuvligt goda krämiga rulltårtan-förstår ni att man aldrig går ner i vikt-hmmmmm...



MUMS !!!!!!



Nimbus med sitt gosedjur!!!!!!!!



Zhita och Nimbus....



Annas Atlas.....



Åsa lär in Anton att gå sakta genom gruppen vid framåtsändande...



Lugnt och fint genom gruppen.....



Bra tempo ,bra avstånd,rakt och fint !!!!



Skälla på kommando kan Anton med....



Fredrik talar om för mig hur det ska gå till !!!!!



En något het Zhita,jag älskar hennes tempo,hellre en hund som är het än tvärtom,men i bland blir det för mycket för denna damen -hon rejsade i kväll igen när hon tog fel apport,tar hon bara rätt så rejsar hon inte ,fick ett förslag av Anna att lägga ut metallapporter,dom tror jag inte hon kommer rejsa med ,så visst ,det kanske är ett bra förslag ,att hon bara hämtar träapport vid tävling ,så är det någon som har en metall som ni inte använder ,så skicka den till mig !!!!!!!





Zhita sitter fint i dumrutan-den gick väldigt bra i dag....



Hopp apport med metall gick kanon i dag också-roligt !!!!


En givande träning,alltid kul att träna med Åsa,Fredrik,Anna och Ari.....

Tävling är på G, Gislaved på lördag,och Kalmar på söndag,träning hela veckan,ridhusträning på onsdag !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0