Zhita valpar våren 2011...



Zhita ska paras med den meriterade hanen Kogaråsens Pesto,han är SUCh OCH SBCH I spår,han har gjort MT med över 400 poäng,han har lämnat arbetsvilliga hundar i tidigare kullar,så ni som är intresserad av en trevlig och arbetsvillig terv -HÖR AV ER !!!!!! Kullen är inte min ,utan Ann-Margarets på kennel Bazzakull,det blir alltså Bazzakulls-hundar,sen är Zhita min egen ,och blir det flera kullar på henne ,så blir det Buskelundare !!!!!!
Zhita kommer paras ca februari-mars,så det blir härliga sommarvalpar ,dom 6 första veckorna ska valparna vara här hos mig ,sen åker dom ner till Ann.Margareth......
Det är redan flera tingade......



Annars regnar vi väl snart bort som alla andra ,jäkla november rent ut sagt.....

Tränar på gör vi som vanligt ,men två moment funkar inte just nu ,så därför har jag inte tävlat ,men så fort som det fungerar ,så ger vi oss ut på tävlingsbanorna igen ,ska i väg nu till ridhuset i Vekerum och träna inomhus,får se om det blir start på lördag-då är vi anmälda till Sölvesborg i elit lydnad ,nu ska jag gå ner och lägga in  ved i kamin ,måste elda när det är så här ruggigt !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tina & Qila

Nice - små brorsbarn till Pedroboy:)

2010-11-23 @ 11:26:23
URL: http://kelpien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0