Zhita inte sig själv....



Hämtat figge nr:1,sen blev det ingen mera tyvärr,skickade ut Zhita på andra sidan ,då får hon ingen figge,men tar rulle i munnen ändå,kommer till mig ,jag plockar bort hennes rulle ,och sänder om henne ,hon gör samma sak igen,betyg 0.......känner inte igen henne ,tycker tempot inte är riktigt som vanligt,åter till klubben ,där gör vi budföring ,Zhita får betyg 8-9 av domarna ,platsen betyg 10 ,sen vid linförighet känner jag inte igen henne ,går hon och somnar tänker jag ,Pia min kompis som var med ,säger det såg bra ut ,tills hon får nåt konstigt ryck och drar ut i kopplet ,hon skulle inte sitta vid en halt ,och sen snodde hon runt mig ,själv misstänker jag att någon hund bajsat ,fast det är ju uppplockat ,men Zhita är känslig för dofter ,betyg 5 får vi ,platsläggande under gång är hon lika tveksam till platsen hon är på ,så hon ställer sig ,jag tycker allmänt att hon är slö och trött ,men jag tror ju inte hon är sjuk ,hon var ju pigg i Höör i går ,och gjorde ett långt fritt följ ,och då var hon med mig hela tiden,kanske att det inte fungerar att tävla Zhita två dagar ,jag vet inte ,men jag är lite orolig att hon mist sitt fina tempo ,jag hoppas jag får det tillbaka ,hon ska väl inte bli en bekväm tjurig kärring vid två och ett halvt års ålder !!!!!!!!!!



Jättefint sökhområde var det .......



en basset var på klubben -tycker dom är mysiga.......



Jag och Zhita efter budföringen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0