Rejs igen !!!!!



Zhita rejsade vid apporterna i gen ,innan 6,5 på fria följet ,hon hoppade upp på mig vid språnget och satte sig inte ner på backen,så jag fick ta till ett dk,dumrutan 6,5 hon satte sig inte vid sitt.
betyg 9 på inkallningen ,sen gör hon en supersnygg ruta ,full fart till konen ,och full fart in i mitten av rutan,så jäkla snyggt bertyg 9,5,lite nos i rutan därav en halv enhet borta!!!!!!
Sen får jag vänsterapport ,och Zhita tittar mot höger,så jag sänder henne till konen,full fart ,stannar perfect ,sen går hon mot mitten,jag skriker NEJ,då går hon mot höger,sen tar hon apport och sticker ,när vi får tag i henne ,frågar dom om jag vill fortsätta,alltså inget rött kort ,men jag avböjer ,var rätt så arg på Zhita,och kände att jag ville bryta....
Ja ja vem har sagt det ska vara lätt här i livet ,det som håller mig uppe ,är ju att jag vet att Zhita har en kapacitet av guds nåde ,och när vi får ordning på apporten så kommer det bli kanon.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0