Snart !!!!

Snart ligger den nya hemsidan ute !!!!!!

Igår var jag på årsmöte för Skåne-Blekinge klubb för Belgiska vallhundar,där träffade jag Marie-Louise som har Easy och Tingla från mig ,har inte hört av henne på ett halvår,men det var bara bra med familjen och hundarna,eventuellt ska jag ta en kull valpar från Easy till våren,det blir Buskelundare ,jag lånar in Easy av Marie-Louise,Easy är en jättemeriterad tik inom utställning ,ett flertal CK med BIR OCH BIM som resultat ,och domarna älskar Easy för hennes mentalitet,Easy är sin mor Vimza upp i dagen !!!!!!!
Träffade Kerstin Olsson också ,hon var nyfiken om Vimza är dräktig ,du får hålla dig till tåls lite till sa jag....
Jag åkte ner med Pia min kompis,och hon bjöd på köttbullemackor ,och vi hade trevligt som vi alltid har när vi träffas,nu åker Pia och Leif och deras två groenendael upp till fjälls i två veckor,ha en trevlig semester på er !!!!!!!

Jag går och väntar på att Zhita ska gå i löp ,så jag kan planera lite.Kanske kan få in någon lydnadstävling när hon är parad,man får ju tävla 30 dagar in i dräktigheten ,hade gärna tävlat på Karlshamns ridhustävling den 13/3,och gärna tävlat för Magnus Johansson den 27/3 i Emmaboda ,men vi får se ,vi håller igång med träningen i alla fall ,på torsdag träffar jag gänget igen...

Ska och handla med syster yster nu kl 11,00,hon har inte fått sin bil ännu ,så man får ju ställa upp och köra,men först ut med ett gäng hundar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0