GLAD MIDSOMMAR !!!!!!



KL 06,15 KÖRDE jONAS OCH JAG TILL SJUTBANAN MED ALLA HUNDARNA ,DOM FICK SIG EN TIMMES PROMENAD ,DOM ÄR LÖSA ALLIHOPPA ,FÖR VEM MER ÄN jONAS OCH JAG ÄR UPPE SÅ TIDIGT....




DOM HAR SÅ KUL I HOPPA ,VALPARNA ÄR FYRA MÅNADER PÅ TISDAG,UJJ VAD TIDEN GÅR...




BARA BEA SOM FATTAS I BILD-HON ÄR LÄNGRE FRAM....










BLÖT AMADEUS....




SCOTTE....SOM BLIR 9E ÅR I OKTOBER...




ATLAS...




ZHITA....




KENNELMAMMA MED TVÅ BLÖTA VALPAR...







ATLAS...




PÅ VÄG MOT BILEN.....


TREVLIG MIDOMMAR TILL ALLA MINA BLOGGLÄSARE !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Superhärliga bilder, så härligt när alla kan vara lösa. Tur att inte du och jag bor grannar, för vi är uppe lika tidigt ungefär och vi hade kollierat varje morgon:) Eller det är kanske synd förresten, för då kunde vi ju ätit frukost ihop

Kram

Marie

2011-06-27 @ 07:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0