Stockholm here WE Come !!!!

Inatt kl 02,00 kommer Pia till mig och vi kör upp till Annika,där ska vi komma i väg 02,30,sen kör vi fyra timmar ,beräknar vara typ i Norrköping runt 07,00 då stannar vi och äter medhavd frukost ,våra förhoppningar är att vi är uppe innan 10,00,då veterinärsbesikningen är !!!!
Ska bli spännande och kul,och vi håller alla tummar och tår att det ska gå bra för Annika som med sin BC Penny är med i lydnaden,vi ska bo på Iblis hotell , 10 minuters körväg från Polishögskoleområdet där tävlingarna är,det börjar redan kl 07,00 på lördagen med sittande i grupp och platsen för 60 hundar ,ca 9,00 kommer första lydnadshunden att börja..
I dag ska jag tvätta upp lite kläder jag ska ha med mig, kolsyrat vatten är inhandlat,och eftersom vädret kommer vara blandat ,är alla slags kläder med ...
Ska försöka lägga mig en stund i kväll,sen upp vid 01,00 och ta en sista dusch inför resan...
Har både filmkameran och systemkameran med mig,så reportage kommer när jag kommit hem..
Så jag hoppas ni andra får en trevlig helg här hemma -trevligt ska vi ha i alla fall ,det är en höjdpunkt att få se Sveriges bästa lydnadsekipage gå sin lydnad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0