Kan inte sitta lugn i Båten......




Nu säljer jag Cabrina och Cissi Bell för 6500 kronor,jag vill inte sitta kvar med valparna över sommaren ,dom behöver ut till egna hem ,det är två underbart härliga,friska och glada valpar.
Jag har så många egna hundar att ta hand om.
Detta är bland det tristaste jag varit med om ,det finns ingen efterfrågan ,har annonserat över allt,detta hjälper väl inte heller ,men jag kan bara göra ett försök...
Dom finns på blocket ,och kommer ut i blekinge läns tidning till helgen.

Det lär dröja innan jag tar någon mera Groenendaelkull,vill inte vara med om detta en gång till ,mina andra två kullar jag haft med Vimza ,har gått relativt lätt att sälja.
Ska prova en kull efter Bea till hösten ,sen slutar jag kanske som uppfödare,vi får se hur det går.
Från en besviken Carina som tycker det är synd på så trevliga valpar att dom inte kommer till nya hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0