LP 1 Bazzakulls Red Passion....



Min lilla gumma ,var så duktig i kväll,började med 9,5 på linförigheten,inkallningen var hon lite seg i tempot ,det är nog pga att jag tränar ståenede på inkallningen inför tvåan ,så betyg7,5,och platsläggandet under gång ,var nära att hon lade sig innan mitt kommando ,betyg 7,5,ståendet betyg 10,sen kom vi till momentet apport ,vilket jag först tänkte hoppa över ,för så sent som i morse spottade hon ut apporten ,sen har hon en förkärlek till att springa i väg med den också ,men jag tänkte ,va faaan ,vio prover ,tala om chock ,när hon gör momentet ,som hon aldrig har gjort något annat ,helt klockrent ,betyg 10 ,jag bara stirrade på henne ,och Inga-britt ,och Annika  stod bara och stirrade utanför och fattade ingenting,OTROLIGT !!!!!!HOPP ÖVER HINDER 9,5,HELHETSINTRYCK 9,5, 184 POÄNG PLACERING 2/13,OCH NU LP 1. Glad och stolt jag är........



Återigen gör dom en kanontävling ,hon är bara helt otrolig ,lilla Windie.
 188 poäng i lydnadsklass två.Grattis Annika !!!!!!!!



Prispallen i lydnadsklass ett......



Avslutar med några bilder på dom gudomliga !!!!!









Kommentarer
Postat av: Hubert och Hades

Grattis till LP 1 på Zhita och till en andra plats på prispallen! Schysst att hon fixade apporten så bra.

2009-08-21 @ 23:20:34
Postat av: Gunilla

Jätte grattis till dig och Zhita /Gunilla

2009-08-22 @ 07:17:26
Postat av: Anita

Jättegrattis till LP:t !!!

Kul att det gick så bra.

2009-08-24 @ 21:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0