Träning i Rödeby.....

Pia och jag körde till Rödeby Brukshundsklubb i går ,där träffade vi Carina ,en gammal kompis till mig ,som i dag är Domare ,och har tävlat 7 SM,alltså en mycket erfaren och duktig tjej ,ville hon skulle titta på Zhita ,och säga sin mening ,speciellt om platsen,naturligtvis låg Zhita som ett ljus i går ,inte en tendens att sätta sig upp ,men Carina kommenterade att jag har för hårt kommando när jag lämnar henne ,och att det kan bero på att hon blir osäker ,att hon gjort något fel ,så jag ska vara lite mera possitiv i min ton.....Sen kommenderade Carina mig i lydnadstvåan ,hon tyckte det såg mycket bra ut ,och tippade att vi låg på 190 poäng ,härligt att höra ,hon kan min lilla Zhita ,det ska vi visa snart.
Tack Carina för att vi fick komma ,och rådet om platsen ,vi återkommer gärna en annan gång ,efteråt fikade vi ,och blev sittandes två timmar,pratade gamla minnen ,och sånt vi varit med om ,en jättetrevlig stund !!!!!!!!





Det här är Yvonnes tik,Kogaråsens Storma.....



Carina med sin shäfertik Toza........

Kommentarer
Postat av: Tina & Co

Trevligt att få se Storma på bild:)

Kram på dig

2010-04-23 @ 07:31:46
URL: http://home.aland.net/m04044

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0