Vill visa er.......

Hej kära vänner...Med Marie-louise tillåtelse vill jag visa några fina bilder.Det är från hennes  gård ,där Tommy och marie-louise bor med sina hundar ,vilket ställe säger jag bara.



Från vänster sittandes  Kastor,Akiro,Zews,Zazza,liggande från vänster  Easy och Alfa.....



Ser väl underbart ut......



Drömställe.........


Dagarna löper på ,och vi är snart inne i mars ,längtar tills vi ställer fram klockorna ,så det blir ljusare på kvällarna ,och man kan gå promenader och träna vid 20,00 på kvällen ,underbart !!!!!!!Hämtade Jonas på jobbet ,och vi gick med fem hundar på flygfältet ,gick paralellt med varann ,med 80-90 meter emellan,så hundarna har sprungit emellan oss ,och är nu trötta,bra konditionsträning.
nu börjar det närma sig tävling ,kul och spännande ,Annika fick PM från elit ,dom börjar kl 12,00 samtidigt som ettan ,och dom är 13 st .Henrik följer med mig som sällskap ,och vi får försöka slå våra kloka huvuden ihoppa ,och försöka hitta till Sickinge ridhus,ja,ja vi har ju karta från eniro ,så det ska säkert gå bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken drömbostad, hoppas du tänker på oss Marie-Louise om ni har tänkt sälja någongång:=== Precis så här vill jag absolut bo.

Ja du, lite ljusare kvällar Carina, det hade inte varit helt fel, jag längtar också.

Kram

2009-02-16 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0