Får svar idag.......

Ska få besked om blodproverna idag.Atlas hänger med ,men sover mycket ,och ska man få i honom torrfoder ,så får man blanda med leverpastej.Just nu ligger han i mattes säng ,och väntar på att jag ska komma och kela honom,det gillar han skarpt.Så nu hoppas vi på ett besked i dag ,och att rätt medicin kan sättas in.




kl 15,00 i dag ,kör jag upp till Hoka ,vallar fem korridorer ,sen kommer tjejerna ,Catja,Pia och Annika ,vi får skynda oss lite ,för kl 17,00 är det mörkt ,men några sökhslag var hinner vi med ,och jag tar med några äggamackor ,och lite ballerinakex ,alltid trevligt att avsluta med lite fika.'''

I kväll är det mitt favoritprogram,IDOL,men lite konstigt tema i kväll ,Las Vegas-Låtar hmmmmmm.

Återkommer om Atlas ,håll alla tummar ni har ,att det inte är något allvarligt !!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna Atlas m flock

Vi håller våra tummar så hårt vi kan här hemma!



Hoppas att det går bra!



// Anna m pojkarna

2009-10-30 @ 09:12:00
URL: http://nimbusatlas.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0