Ingen fara med Atlas...

Lars Lannek ringde mig vid 12,00,Atlas har inte Borrelia ,eller erlichia,och har för lite vita blodkroppar ,för att det ska vara typ cancer ,som man är rädd för ,utan han har en infektion i kroppen ,och äter nu medicin för det ,ska höra av mig till Lars om 10 dagar ,och då bestäms om vi ska fortsätta med medicinen.

Jag tillhör dom som varit förskonad från många och dyra veterinärsbesök ,men man måste i bland avsätta lite pengar till veterinär ,inte bara till foder ,försäkring ,tävlingar och annat ,jag har ju flockförsäkring på mina hundar ,och har en hög självrisk på 2500 kronor ,detta med Atlas har gått på 2000 kronor ,alltså träder inte försäkringen in ,men som sagt ,det är sällan jag är till veterinär ,fast jag har en del hundar ,så jag ska inte klaga ,huvudsaken är att jag får ha min pojke i många år till ...


Kommentarer
Postat av: Oia

Hurra för vad underbart att allas våran Atlas är bättre...Kram PIA

2009-10-07 @ 20:47:08
Postat av: Marie Olsson

Härligt härligt, nu är snart Atlas lika pigg som vanligt igen. Så skönt att det inte var värre

Kram

2009-10-08 @ 08:57:05
URL: http://ezys.se
Postat av: Annika

Då var det inte inbillning att du tyckte att han hade blivit bättre av medicinen. Skönt att det inte var något allvarligare. Vi syns på lördag - pigga och glada.

2009-10-08 @ 09:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0