Skitväder....

Det har fasen regnat hela dagen ,har inte varit ute så mycket idag ,hemskt väder,fast det tycker ju inte dom stora hundarna ,dom bryr sig inte om att det regnar.

Atlas har fått vara på tomten hela helgen ,i dag tycker vi han är lite bättre ,har fått i honom torrfoder ,blandat med potatis och gräddsås.

Och så har han ätit leverpastej-smörgås,men vi undrar när han ska bli sig själv igen,men det kan ju ta ett tag ,vi människor kan ju bli liggande i influensan i två veckor ,så detta kanske också tar tid ,bara gossen blir frisk till slut.

Jag annonserade ju efter en hane till Bea i helgen ,det har säkert ringt tio st ,hane är ju bestämd ,som ni kan se på framsidan ,en mycket trevlig bekantskap var Zlatan,det blir nog goa valpar.

Jaha Sverige kommer med största sannolikhet inte med till VM i fotboll ,det är nog enda gången jag frivilligt ser på fotboll ,det är när Sverige spelar VM,så nu kommer det inte bli något fotbollstittande för min del ,är ju inget intressant när inte Sverige är med.

I veckan får jag träna en del med Zhita ,få henne att ta det lite cool på planen ,och inte rusa runt ,har nog släppt henne lite för mycket,nu får hon lära sig ,att det är lite allvarligt på planen också ,men fortsatt kul ska vi naturligtvis ha ,men hon får inte gå mig ur hand !!!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

här har det varit sol fast det är ju ändå kallt

2009-10-11 @ 20:54:10
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har bara vart regn här med. Trist som satan :(

2009-10-11 @ 21:34:28
URL: http://eonglamigt.blogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas att Atlas repar sig fort. Här har det regnat hela dagen.Men vilken terv bryr sig om det? Bara att ta på regnkläderna och ge sig ut på långpromenad.

2009-10-11 @ 22:25:39
URL: http://zack.snabber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0