Växjö BK....

Skrev ett långt inlägg som försvann,så nu försöker jag igen.Har varit och tävlat lydnadsklass två med Zhita idag.Det gick sådär,betyg 5 på platsen,hon sitter ,betyg 7,5 på fria följet ,luft ,tränger ,hon var ganska okoncentrerad ,stora delar av fria följet ,kände inte igen min tjej ,hon kan så mycket bättre........läggande under gång betyg 8,inkallande betyg 8 , sändande till rutan betyg 8 ,apportering ,kastar föremålet ,min Zhita sitter kvar ,säger apport ,hon springer ut tar apport ,sen på väg till mig ,5 meter innan mig ,vänder hon och springer i väg med apport ,jag får kalla två gånger innan hon kommer till mig ,lyckliga glada Zhita !!!!!!!!!!!!!!!hoppet betyg 8,5,fjärret ,där får jag ha två dk betyg 7 ,helhetsintryck betyg 7 ,summa 138,5 poäng ,placering 8 av 13.....

Jag med Zhita och  Lajka...


Tävlade idag också gjorde Buskelunds Devil In Disquise (Casper)dom tävlade lydnadsklass ett ,fick i hoppa 144 poäng ,placering 9 av 13.....

Jonas med Casper....

Kom och hälsade på gjorde Buskelunds Love Me Tender (Vilda)

Vilda..

Vilda...

Casper...

Sen mötte vi Sofia med sin pappa ,Sofia har Buskelunds Prusseluskan (Tindra)dom kom och hälsade på ,jättekul ,men Tindra var hemma ,annars hade ni fått foto på henne ,det tar vi en annan gång !!!!!!!!

Nu tävlar jag i morgon igen i Rödeby ,då kommer min kompis Pia dit och supportar ,kul!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna& Atlas

Men Carina hon är sååååååååååååå härlig!!!!

Ta tillvara på farten istället för allt annat!



Ses 24, ta hand om dig!



Kram från anna, fredrik, nimbus & atlas

2009-10-17 @ 22:04:56
URL: http://nimbusatlas.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Ja tyvärr kunde inte Tindra följa med. Jag var tvungen att jobba.Hon fick vara hemma med Martin o vila hela dagen. Hon är en riktig liten rackare med att göra inne...Vi tränar hela tiden! Men det funkar bra att lämna henne själv en stund under dagen. Hon verkar trygg i det.Fin liten flicka som sover hela nätterna bredvid Sofias säng på sitt täcke. Mysigt att vara hundägare.. Kram på er♥

2009-10-17 @ 22:51:32
Postat av: carola

Ja visst är dom underbara dessa valpar.

Min lilla ida,är nu ganska så duktig med att

göra allt ute.Längsen det misslyckades för henne inomhus.Men vi har tränat hårt hela tiden.

All uppmärksamhet har jag lagt på Ida.

Då brukar det gå snabbare med att få dom rumsrena.

2009-10-18 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0