I bland stämmer allt så fruktansvärt bra......



Vissa gånger i livet,känner man att det stämmer perfect ,i dag är en sådan dag ,Sofia 12 år har varit här med sin mamma Tina idag .Och dom har förälskat sig i Prusseluskan,hon ska heta Tindra.Sofia har längtat i sex år efter egen hund ,och nu är det alltså dax ,känner så igen mig i Sofia ,när jag själv var tolv år och  ville ha min första hund.Sofia är alltså hundtokig ,och har fastnat för den underbara rasen groenendael,i och med Vimzas stabila linje ,vet jag att Sofia kommer få en hund ,hon kommer ha glädje av i 12-13 år,och dom kommer få ett otroligt roligt liv i hoppa.Sofia for runt här i trädgården med alla mina hundar.Tänk om jag hade fått en sån dotter som Sofia ,då hade jag också kunnat tänkt mig ett barn ,men nu blev det inte så ,utan jag får följa Sofia och Tindra genom livet,och höra om allt dom hittar på .Om tre veckor träffas vi när jag ska tävla i Växjö ,då tar jag med mig Tindra ,och Sofia kan få sin efterlängtande hund.Mamma Tina hade tårar i ögonen när hon kom ,och kramade om mig när dom for ,och sa att detta kändes kanon,så också för mig.



samspel..





Mamma Tina med Tindra.



Sofia med sin älskade Tindra.



Så fina tillsammans....



Mamma Tina med en bitande Tindra...



Sofia med avfälld mamma Vimza..





Sofia och Tina med Zhita.....



En bild säger mer än tusen ord......








Bitas kan hon den lilla..


Kommentarer
Postat av: Tina o Sofia

Tack Snälla lilla Carina!! Vilka underbara bilder. Vi är så glada för att vi hittade just er.Kemin stämnde precis ni är så goa. Härligt att fått komma till er och träffa alla era fina hundar♥ Vi stannade på Börjes o handlade massor med roligt till vår Tindra. Overkligt att Sofia fått köpa sitt allra första egna hundkoppel. LYCKA på högsta nivå♥ Kram så länge på er!!!

2009-09-26 @ 15:11:55
Postat av: Carola Rossander

Verkligen fina bilder.

Nu har alla valpar fått nya hem.Såå kul.

Ja detta med kemin kände även jag direkt med Carina,

när vi har pratats vid i telefon,

Och så klart när vi hämtade lilla underbara IDA.

Tack än en gång Carina

2009-09-26 @ 16:35:07
Postat av: Marie Olsson

Såja, nu sitter jag här och tårarna trillar - av glädje såklart:))) Jag är ju lite sådan du vet, blir så rörd. Ett stort lycka till Tina och Sofia och ni kommer att få en underbar tjej, ett stort GRATTIS till dig Carina som hittat sådana underbara valpköpare. Dessa bilder på Sofia och Tindra är helt helt underbara

Kram

2009-09-27 @ 11:08:02
URL: http://ezys.se
Postat av: Sofias kompisar:)

HejjHejj:)



Nu är det jätte kul för Sofia ska få sin älskade hund.



Över 6 års längtan så får hon sin favvo hund:)



Ha det så jätte skönt med hunden Sofia:)



Kramar.Nathalie och Daniella:)

2009-10-08 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0