Träning i kylan....



Anna med sin Skanshills Atlas-ett ekipage som går från klarhet till KLARHET !!!!!!!



Anne-Marie är shäferägare, här får hon prova på att gå med en redig hund-Annas Atlas !!!!!!



Jag med min duktiga Zhita som i dag tog rätt på apporterna,hon tittar vekligen var jag pekar,det ser jättebra ut inför 2011-års tävlingar......här är hon urfälld just nu.



Fritt följ,min tjej är duktig ,det är bara jag som ska lite på att hon är vid min sida och titta rakt fram ,då ser det betydligt bättre ut....



Fredrik och Nimbus med sitt älskade gosedjur.....



Anna njuuuuuter av min djupfrysta sockerkaka....



Atlas lipar åt fotografen !!!!!!



Fiiin Nimbus !!!!!!



Fiiiin Atlas !!!!!!



Fiiin Atlas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0