Mystiskt !!!!!

Helena skjuter fullt ,och är 40 sekunder efter i mål ,hmmmmm,Anna-Karin bara en miss,och en straffrunda ,är ändå en minut efter i mål ,dom andra verkar haft kanonskidor ,ja det luktar lite lurt,nu börjar väl spekulationerna.Vi får se var det lutar åt nästa tävling,nu är vi lite oroliga ,men tjejerna kommer säkert igen !!!!!! I dag vet jag inte vad det är på OS,i morgon kör Kalla.....
Två snygga killar vann i melodifestivalen i går,det blir spännande i finalen ,men fortfarande tycker jag Olas låt är bäst....Nu ska jag snart ut med tjejerna ,det är mycket sång på pojkarna nu ,men tror Zhita är på väg ur höglöp snart,hon går in på 16e dagen,och Lajka har fortfarande inte gått i löp ,typiskt,inte kul att ha en sån här period till snart ,men vad gör man ,jo ingenting ,bara se glad ut !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Min favorit vann Melodifestivalen - Erik! Vilken kille och vilken röst. Bra klämmig låt också.

Nu bokar vi oss framför TV för nu kör snart Kalla, håll tummarna hårt hårt ikväll

Kram

2010-02-15 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0