Ridhuset...

Igår var Åsa och jag och tränade i ridhuset,Zhita gick som tåget,fint in i rutan ,suverän inkallning ,hoppet en 10a,bra fritt följ,ja det mesta stämde ,ska bli kul att tävla igen när hon gått ur löp ,har ju Ljungby den 28/2,sen kommer jag ta Karlshamn den 14/3,och Emmaboda den 21/3,och Ljungby i gen den 28/3,så det är fyra till lydnadsklass två-tävlingar,vi tränar för trean nu ,och räknar med start i april där,och kommer då tävla tills jag har LP 3 med.Vi får se när lajka går i löp ,hoppas det blir snart ,så jag kan planera hennes tävlingar ,vi tränar för lydnadsklass ett ,är Zhita ganska tempererad ,så är Lajka lite värre ,här går det undan vill jag säga ,om Lajka hade hamnat hos Annika ,så hade hon varit ett ämne för Agility ,nu blir det kanske aldrig så ,men man ska aldrig säga aldrig ,även om Agility inte intresserar mig speciellt ,av olika anledningar ,så hade jag  tyckt det varit kul att starta tex i hoppettan någon gång ,kanske till och med agility ett ,man behöver ju inte ha visioner om att bli champions ,bara starta för det är kul ,och att man får den erfarenheten ,sen kan man sitta där på hemmet när man blir gammal ,och minnas tillbaka ,att jag startade minsann i Agility med mina hundar också .Jag har provat på ,lydnad,sökh,spår ,rapport,så det finns mycket mera man kan göra,varför inte skydd med Bea,hi,hi.....
I dag ska jag köpa OS-tIDNINGEN,Den kommer ut i dag ,både Charlotte Kalla och Helena Jonsson startar på lördag ,gud så spännande !!!!!!!!undrar när det kommer gå ,på kvällarna kanske ,det skiljer väl 7-8 timmar i tid,jag ska följa direktsändningen i alla fall.....
När jag hämtade Björn i går hos Jenny ,så satt han och tittade på en sjuk film på tv-tusen ,en gubbe med en hacka ,som mördade personer ,han tog död på en varje minut typ,grotesk film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0