Tingsryds BK...



Tog mina tjejer med mig ,och åkte upp till Tingsryd för att hejja på mina kompisar.....



Först ut var Catja med Bella ,platsen gick fint ,betyg 10,vid apport fick Bella in sand i munnen ,så den ville hon inte ta ,så slutpoängen blev 119 poäng,jag var ju ute minst sex gånger med Zhita innan det blev förstapris ,så det är bara att komma igen Catja ,och det vet jag att ni gör ,tävlingar finns det hur många som helst !!!!!!!



Så Annikas och Gabbans tur ,Annika råkar trampa till Gabban vid sista helomvändningen på fria följet,en liten miss ,men annars ett bra program ,som resulterade i fina 177,5 poäng,deras tredje förstapris ,och nu kan dom titulera sig LP 1 Glimmagårdens Greta Garbo,bra jobbat !!!!!!!



Catja gjorde debut med Night Ninjas Fly,och hunden i jämte gick upp på platsen ,och då gjorde Fly det med ,slutpoängen vet jag inte ,men en fin 10a på inkallningen blev det...



Avslutar med en bild på Lajka ,som tror hon är en sorkletare !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0