BLODCANCER.......



Min älskade Atlas har blodcancer,det beskedet fick vi igår när vi var hos veterinären ,jag trodde hans svullna körtlar i halsen var typ halsfluss eller något ,men det var så mycket värre,han har svullna körtlar överallt,jag kunde inte ta bort honom igår ,utan nu får han en sista fin tid hemma innan det är dags ,men jag gråter och frågar mig hela tiden -VARFÖR,VARFÖR JUST DU MIN ÄLSKADE VÄN ,MITT ALLT HÄR PÅ JORDEN,jag har haft dig sen du föddes,men nu är det över,älskade vän ,mamma älskar dig över allt annat ,du kommer alltid finnas i mitt hjärta,du har alltid varit mammas hund,följt mig som en skugga ,alltid varit där jag är,nu har du fått två korvar och kl är fem på morgonen ,vad gör det om du går upp tre kg ,du ska ändå DÖ,du har haft ett bra liv ,vi har kelat och lekt mycket ,varit på härliga promenader .......Jag vet inte hur jag ska orka detta ,men måste vara stark för min vän,ta hand om er därute,ta inget för givet ,lev medans ni kan ,ta hand om era fyrfota!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Önskar att jag haft ett trollspö så jag kunde bota Atlas, men tyvärr. Atlas har levt ett underbart liv med er och ni med honom, men jag förstår att du knappast orkar med detta. Ord finns inte att trösta, det är det värsta med våra djur, dom försvinner ifrån oss, våra bästa vänner. Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde hjälpt till nu, men ta hand om er, njut vilket ni säkert gör, med Atlas. Många många varma kramar

Marie

2011-08-12 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0