Marco fyra månader i dag den 16/12 2011



Detta är Marco i ett nötskal,full fart framåt hela tiden ,det är inte ofta han sover,älskar att gå i vattenskålen och dricka vatten ,sen kissar vi på handukarna som är lagda i hallen ,han kissar så ofta så man hinner inte springa ut varje gång,tvätta handukar varje dag är ett måste...
Bästa kompisen är Castor som är ett halvår äldre än marco själv,dom springer och biter i varann hela tiden,Marco gillar att bita i lilla Bea också ,men det går bara för sig när det passar henne!!!!!!!

I helgen tar vi det lugnt med inga måsten ,ut flera härliga promenader med hundarna och sen bara slappa.....
På måndag när Jonas kommer hem kör mamma och jag in till stan för att handla lite julklappar ,hon hade sett någon tröja till Björn på Dressman,och så ska vi till Jysk och se om jag kan hitta nya plädar till soffan ,och köpa någon Julklapp till Jenny,strumpor ska handlas till Jonas ,hoppas du inte läser detta lilla du !!!!!Sen ska vi och handla på COOP,Och där har mamma 1200 kronor i återbäring att köpa för ,och hon har lovat att vi ska dela det,så då får det bli lite extra Julamat....
Julafton firas hos syster yster ,vi har blivit lovade att få ta med Castor,Cher och Marco,så det blir high life med barnen och alla Julklappar,och marco som kommer kissa inne flera gånger ,så jag får väl ta med mig lite handukar,ha,ha.....men vi åker hem rätt så tidigt för att fira själva och ihoppa med hundarna ,självklart blir det gott för dom att äta lite Julamat på Julafton också...
Det blir inte mycket ledigt för Jonas i Jul,eftersom julen ligger på helgen ,det blir bara måndagen-annandag Jul,och då ska jag i väg till mina kompisar Anna och Fredrik,jag är bjuden på mat och lite Irich coofe....Björn kommer och hjälper Jonas med hundarna ,jag är ju hemma på tisdagen igen......
Sen närmar det sig tävling igen den 6/1-2012 i Saxnäs,anmälan har gått ut ,och vi är 8a i Elitlydnaden-spännande,Zhita och jag fick ju bra mängdträning i inomhushallen i Bromölla sist ,mycket bra träning ,vi är samma gäng som kommer träffas där den 30/12 igen för att träna fyra timmar ,ser fram emot det.....
Kommer också att anmäla till Värnamo den 28/1-2012,det är inomhus i ridhus.....
Så nu avslutar jag för denna gången -hoppas ni får en bra helg !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0