Han kom,han sågs,han segrade !!!!!



Våran härliga charmör Buskelunds Castor med handlern Pia Robertsson (Tack Pia för du visade honom)Först ut var han på morgonen,och fick etta med HP,sen gick han in mot bästa tik som var Cher ,och blev BIR-VALP,Sen kl 14,00 går han in i BISVALP 4-6 MÅNADER ,OCH BLIR BEST IN SHOW,Hurra,hurra för våran stilige pojk,underbart roligt,Domaren sa till mig att han har en mycket härlig mentalitet,han stod som ett ljus när domaren kände igenom honom ,sen skulle ju jag min klump springa med honom ,det gick ju inte så bra ,så Pia fick visa honom i finalen.
har haft en trevlig dag tillsammans med Pia och Leif som jag åkte med,något lång dag,men mycket minnesrik,som sagt Cher blev ju BIM ,och Leia tvåa efter Cher och Leia fick HP,Izzy fick för dagen nöja sig med en slät etta ,men hennes mentalitet och busighet kan ingen ta ifrån henne -härligt !!!!
Jag vill tacka Pia och Leif och Therese för att ni kom med era Buskelundare,jag är ingen utställningsmänniska ,men några utställningar om året tycker jag är kul,och skulle det visa sig att Castor går bra i framtiden ,så kanske det blir lite mera av den varan........




Pia med Castor i BISFINALEN !!!!





Mina härliga kompisar som bjöd mig på fika och grillad kyckling med hemmagjord potatisallad!!!!




Buskelunds Cissi Bell(Leia)....




Pia med Izzy,Therese med Leia,sen jag med Castor och Cher....




Castor står fint....



Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Ett rungande stort stort GRATTIS till så härliga resultat på plupparnas första utställning, ett stort GRATTIS till dig och ägarna

Kram

Marie

2011-07-19 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0