lydnadstävling på Öland den 14/7....



Här sitter Anita,Anna och F redrik,regnar och blåser gör det .....




Catja,Annika,Anne-marie och Fredrik..... i regnet....




Anne-marie och Lippe vid hopp apport,dom fick ihoppa 261 poäng med en försmädlig 0a på inkallningen,annars ett bra program....




ja det var inte våran kväll idag ,Zhita satt så fint i två minuter ,sen när jag kom fram så ställde hon sig upp,och kom och mötte mig när jag var på väg till henne -betyg 0,sen platsen satte hon sig upp,la sig ner ,satte sig upp ,la sig ner  betyg 0,då kände jag i regnet och blåsten att jag inte ville gå min lydnad ,men vi kommer igen....




här Annas betyg från lydnadsklass tre ,inte så pjåkigt om man bortser från nollorna,hopp apport gör ju Atlas vanligtvis bra ,men i kväll ville han ta sig en titt inne i tältet som var uppsatt den filuren,vittringen är väl inte riktigt färdig ännu ,så det blev en nolla i kväll,dom kommer snart ta sitt förstapris ,det vet jag.....




Här Annikas protokoll,ser riktigt bra ut ,nu har hon ett kval på 290,5 att ta med sig.....




Annika med 290,5 kom tvåa,sen en tjej med BC kom etta med 293 poäng ,sen Fredrik med Nimbus kom trea med 284,5 poäng ,dom har nu tre poäng med sig och deras kvalpoäng är typ 289 poäng på tre tävlingar ,dom hade kommit med på 2011 års SM ,Fredrik vill nog höja poängen lite ,vilket han kommer att göra snart också,sa till Annika igår att det är snart dags att börja titta efter stuga i Borlänge ,för till 2012 åsa SM det ska vi !!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0