IVÖN DEN 2/6-2011



iGÅR körde jag,Hubert,Hades och Castor till IVÖN-Belgarspecial med över 100 hundar anmälda,en tradition har det blivit ,vet inte hur många gånger jag varit där,men kul är det.

Hades ställdes i specialklass och det gick kanon,han fick EXELLENT MED HP,Sen hade dom en Best In Show specialklass och där vann Hades,HurraHurra !!!!!!




Vi har anlänt och Hades och Castor har skött sig perfect ,dom är så coola båda två !!!!!







Hubert,Hades och Castor framför dom fina priserna......




Här har Castor slocknat.....




Fina Hades ,den kvinnliga domaren från Australien som dömde Hades tyckte det var så synd att han var krypt,hon tyckte verkligen om honom....




Söt Castor,ligger och myser.....




Snygg tervurenvalphane på drygt 4a månader-Himbis Flatter heter han....




Hubert busar med Flatter...




Finsk tervueren hane på tre år-Rossi.....




Hades står fint i utställningsringen....


Nu hinner jag inte lägga in mera bilder,lägger in resten i kväll eller i morgon..
Ha en trevlig FREDAG !!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Tack för trevlig sällskap igår, vilken dag. Håller med dig till 100% om Castor och Hades, vilka gossar. Hade jag varit det minsta valpsugen hade Castor bott hos mig nu - vilken coling. Han kommer att bli något extra denna gossen

Kram

Marie

2011-06-03 @ 17:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0