Vi välkommnar Bästdals Moar (Messi) till vår flock.....



Detta är Messi som vi ska kalla honom , 8a veckors grå tervurenvalp,han är född hos kennel Bästdals uppe i Hudiksvall,jag och Kerstin Olsson kör upp och hämtar honom i dag ,och vi kör hem tidigt i morgon...

Jag är lite tokig ,men det vet ni  ni som känner mig ,det har gått 8a veckor sen min älskade Atlas lä'mnade mig ,och jag vill inte leva utan en egen tervhane ,Amadeus är ju Jonas hund,jag vet jag har mina groenendaelvalpar ,och dom är bedårande -vilken mentalitet,men en tervhane är för mig allt jag önskar mig ,därför tar jag denna chansen nu.....

Mer bilder och reportage kommer lördag kväll då vi kommer hem ,,,, Ha en bra helg alla........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0