Yessssssssss Zhita är i löp.......




Äntligen,nu är min planering i full gång,Zhita har aldrig sett  b ättre ut,hon är i så fin päls och fin i kroppen,kommer anmäla henne till Växjöutställningen i öppen klass den 5/11,kommer även anmäla Castor i 6-9 månader,Castor är även anmäld till Blekingemästaren den 23/10,och så är appellen i sökh planerad och några lydnadstävlingar också-härligt att hösten kommit igång........Zhita är ur löp ca den 2/10,så nu går hon inte i löp igen förrän i ca mars nästa år-GÖTT!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Halloj! Jag har nyss köpt två gerbiler, dom har inte namn än.. men jag sökte på Zhita på google, och kom fram till detta, fin hund föresten! Jag undrar, hur uttalar man ZHITA igentligen? Är det typ som "CHita" eller "Sita" ?

2011-10-18 @ 19:01:39
URL: http://ingen blogg :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0