Tramsiga Zhita.....



Min tramsiga tjej,i går i ridhuset när jag sände henne till konen så la hon sig ner vid den ,sa snabbt stå ,och trodde ju detta var ett tilfälle av en liten mindre sinnesförvirring ,men sände henne igen ,hon la sig vid konen,jaha nu har hon hittat på någonting nytt att tramsa med,hon blir aldrig vuxen ,men det är bara att träna på ,ge upp det gör jag inte ,vet ju att hon har potential att göra bra tävlingar ,hon ska bara bli säker på momentena,nu är det tävling på Fredag i Saxnäs Ridhus-det blir spännande ,Annika med sin lilla papillon Windie skulle ha tävlat ,men hon har gått i löp så det blir inget för dom,Fredrik och jag från blekinge!!!!!!!!Vi får hejja på varann...




Kommentarer
Postat av: Sigge tervkille

Gör inget att brudarna är tramsiga när dom är så vackra :)

2012-01-05 @ 09:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0