Eros har flyttat till Wilda...



Eros har flyttat på prov till Eva som har Buskelunds Baronessa (Wilda)han är fortfarande våran ,såklart ,Eros är 12 år ,och jag frågade Eva ,om hon kunde tänka sig ha Eros ,hans sista tid ,Atlas och Eros kommer  inte överens ,och ännu värre är det när tikarna är i löp ,Eva vill prova att ha Eros,och Wilda får en kompis samtidigt ,Eva bor här i Karlshamn ,så jag har bara tio minuter till henne ,och hon driver ett cafe ute på landet ,så Eros och Wilda går lösa där ute ,med hagar och hästar vid sidan av ,och i kväll har Eva shamponerat Eros ,och klippt bort alla tover ,så han är hur fin som helst ,många undrar nog hur man kan lämna bort en hund ,som man haft i  tolv år ,men det gör man ju inte hur som helst ,nu känner jag ju Eva ,och vet att Eros får det kanon hos henne,och slipper tjafset med dom andra hanarna ,så jag håller tummarna ,att allt går bra .







Nu kommer lite bilder på Kates underbara sheltiebebbisar.....





















Idag har vi startat upp sökhträningen ,här Henrik med sin Pride..



När man hittat figge ,får man kampa med strumpa..



Gabbis får godis av Henke..



Gabbis hittar rolig gubbe i lådan.......



Gabbis får gottis av Jonas...



Gabbis har hittat mig ,och får köttbulle på vägen ut till stigen.....



Lajka har hittat Henrik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0