Inte acceptera sig som man är...

Ni som känner mig ,vet att jag är fram och tillbaka med allting ,men efter idag har jag bestämt mig ,NU SKA JAG GÅ NER I VIKT!!!!!!!!!!Jag har varit i Olofström och spårat lägre klass spår med Atlas idag ,nu sitter jag här vid datan ,en och en halv timme efter spåret ,och jag är fortfarande helt slut .Atlas kom på bra i spåret ,spåret börjar uppför en slänt ,70-80 meter ,Atlas drar på ,och han hittar pinne efter första vinkeln ,då är jag så slut ,så jag får stå böjd och mata honom med köttbullar i tre minuter,sen fortsätter vi ,torr lövskog var det,och spåret går över stock och sten ,jag vtror jag håller på att dö ,och bara hoppas han ska ta slutpinnen ,men efter fem pinnar ,vinklar han ner mot bilen ,där Zhita finns,slutet är ca 80 meter därifrån ,men det får vi inte med oss ,utan får bryta och åka hem ,ganska så frustrerande ,men så här kan jag inte ha det ,kan inte bära på så här många kilon ute i skogen ,DET GÅR BARA INTE ,och jag vill fortsätta med detta ,för jag ger mig inte ,ska anmäla honom till Lessebo som är den 24/5,sista tävlingen för säsongen.

Här är han ,Atlas spårnisse ,jo han kan spåra ,det var bara otur idag att vi inte fick med oss slutet..



Zhita-skrutten....



mammas små barn......



Zhita tog ett morgondopp ,innan vi körde till Olofström....



rugg.uggla...



Mörrumsån....



Atlas ville också bada..



Zhita !!!!!!!!!!!!!!!!1


Har ätit en grov macka ,utan smör med ost ,och druckit ett glas yoguert,till middag blir det benfri kotlett med ris ,och ingen sås ,ingenting i kväll,nu sätter jag fart.Ska gå ner MINST 25 kg,är så trött så trött,får nog gå en själförtroende kurs efter detta ,så man repar sig ,ha,ha......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa gång tar han spåret galant ska du se, jag tycker ändå att han var skitduktig idag.

Kram

2009-04-25 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0