Träning på hundungdom

Igår var jag och tränade med Pia ,Annika och Catja.Pia och jag tävlar ju på söndag ,men efter gårdagens träning ,anser jag det kan gå hur som helst ,Zhita har börjat lägga sig ner ,när jag lämnar henne för inkallning,annars är ju hennes inkallning väldigt bra ,hon har högt tempo,linförigheten har varit bättre ,ganska så okoncentrerad igår ,det var mycket att titta på ,det var kurs ,och agilityträning ,man får nog ändå inte ställa så hårda krav ,på en 15 månaders hund,ja,ja ,till Rödeby kör vi i alla fall på söndag ,kör efter Pia ,hon hittar ,hon börjar 9,00,och min lydnad börjar 11,00.
Vimza är på dag 12 av sitt löp idag ,så i morgon kör Björn och jag till Öland med Vimzan,vi får se om det blir en bra date mellan Vimza och Vulcan.
Jag har med mig kameran ,så imorgon kväll ,blir det många bilder från träffen !!!!!!!!!
Jag kommer inte para Bea detta löpet ,har varit i kontakt med flera kennlar ,och dom tycker tiken ska ha fyllt två år när hon paras ,så jag väntar ett löp eller två,det blir nog tillräckligt med Vimzas valpar ändå.....

jag har redan varit ute med tjejerna ,så nu kl 12,00 åker jag med Atlas ,Zhita och Lajka till flygfältet ,kör igenom Zhita och Atlas,tävlar ju med Atlas nästa lördag,spännande .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0