Underliga tankar !!!!!!!!!

I bland blir jag inte klok på mig själv ,skulle ha spårat igår vid 15,30 tiden ,men 14,30 ringde jag till Henrik ,sa att jag inte orkade ,kände sån motvilja med att ge mig iväg ,låg länge och funderade på vad jag vill egentligen ,och kom igår fram till ,att jag skulle lägga ner hunderiet ,sluta med avel ,sluta med träning och tävling ,bara promenera med hundarna ,väldigt lätt ,men FAAAN så tråkigt, i dag är jag inne på helt andra tankar ,nu är det full planering inför tävling och träning som gäller igen ,har varit och tränat två timmar i kväll ,och det var hur härligt som helst ,strålande väder ,underbara kompisar ,vad kan vara bättre !!!!!!!Så igår när jag hade mina funderingar ,så ringde jag Pia ,och berättade för henne ,hon tyckte det var tråkigt att jag skulle lägga av ,men tyckte jag skulle göra som jag kände för.Så hon blev väl lite konfunderad ,när hon såg mig vid hundungdom idag ,hon kramade om mig ,och sa att du är som du är ,och så får det vara ,underbart att ha sånna kompisar.Så nu är jag på G igen ,och tävling blir det på lördag.Jonas slutar vid 12,00 i morgon ,och åker upp till långasjön ,och lägger ett relativt kort spår till Atlas ,sen kör vi budföring ,och kör igenom lydnaden en sista gång vid hundungdom ,sen kan vi inte göra mycket mera inför lördagen ,sen går det som det går ,kommer bli väldigt spännande i alla fall.
Idag har mamma och jag varit inne och köpt present till Emelie,som fyller 7 år i morgon ,då blir det kalas hos Jenny kl 15,00,sen  var mamsen och jag inne på team Sportia ,och köpte henne ,ett par fina gympadojor i födelsedagspresent ,hon fyller 75 år den 13/4,så på påskafton ska vi fira henne hos min syster Jenny ,då blir det varmrökt lax med god sås och potatis ,och en god tårta till efterätt.


Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

:)))) Säger som Pia, du är som du är Carina - det är det som är charmen med dig. Alla har vi väl något som är speciellt just för dig eller mig eller någon annan, men det är ju så det ska vara, eller???

Håller tummarna för dig på lördag kan du tro.

Fortsätt nu att vara Carina:)))

Kram

2009-04-02 @ 21:33:09
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0