Utbrott och grattis

Fick ett smärre samanbrott i skogen idag,Jonas och jag hade skilda meningar om vad som är rakt i spåret ,efter Atlas tagit pinne ,så vinklar han vänster,då drog jag in honom i spåret igen ,då säger Jonas att spåret går där ,du vinklar väl inte direkt efter pinne säger jag ,det är ingen vinkel säger han ,det är rakt fram ,och jag höll inte med ,synd om Atlas ,som fick sig ett ryck ,när han var på rätt spår,så jag släppte linan ,och gick därifrån ,körde hem med Zhita och Lajka ,Jonas hade sin egen bil,i fortsättningen ska jag gå mina egna spår ,så jag vet var spåret går ,det blir bäst så...........

Vill säga Stort,Stort GRATTIS till Johanna med Buskelunds King Creole(Chillie) han har höfter: A OCH  armbågar: ua , härligt ,nu är sex fria i Elviskullen ,nu väntar vi bara på att Jonas ,ska röntga sin Casper.

Nu ska jag gå och lägga mig snart ,kör själv till Ullared i morgon,Jonas har tagit semesterdag ,så han är hemma med hundarna.

Idag är det en vecka sen Vimza parades ,tiden går fort,bara 8a veckor kvar,hon är ur löp nu ,men Mimmie och Bea är fortfarande i löp ,skönt när det är över.....

Kommentarer
Postat av: Merete

ler du må være snill med din sporlegger :)



...og du, du skal jo ikke vite hvor sporet går, du skal stole på din hund du ...



Jeg synes forøvrig du er superflink til å være ut å trene med hundene :)

2009-04-24 @ 11:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0