Bebbisarna sex veckor....

Igår var en lyckad dag ...Rene`e och  Kent-Ove var här från Lidköping,dom föll för Ronja ,och har bestämt sig för henne ,sen ringde det från Mörrum,Mona med familj ville komma och titta på valparna,dom föll för Emil ,och har tingat honom ,så underbart skönt ,att det börjar att röra på sig ,fick rådet av min kompis Irene ,Sitt stilla i båten ,säger hon,valpköparna kommer ,och ha inte panik ,tack för rådet Irene ,ska lyssna på dig i fortsättningen ,ha,ha.....
Här kommer lite bilder från morgonen !!!!!!!



Pippi...



Utställningshund !!!!!!



Kom inte nära Pippi,och ta mitt ben,då får du på moppo.....



Min älskade man ,med min älskling Atlas.
Jag vill här passa på att ge min man tusen kramar och TACK,för att du till 100 procent har ställt upp för denna valpkullen ,du dammsuger ,torkar golv ,tvättar plädar ,och byter till valparna ,gör i ordning mat till dom ,och sitter nästan mera med dom än mig ,det är vad du fått gjort på din semester ,finns det någon annan karl i detta land som hade gjort detsamma ,tror inte det !!!!!!!!DU ÄR GULD VÄRD.....





Buskelunds Ronja ,som ska till Lidköping....



Ronja...



Buskelunds Pippi.....



Buskelunds Emil...som ska till Mona med familj här i Mörrum.



Emil...



Emil...



Bitas kan vi...






Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Åhhhh vilka godingar, sötare och sötare för varje vecka. Har fortfarande mig favorit, men visst, dom är söta allesammans.

Härligt att det börjar droppa in valpköpare, det kommer att gå bra detta.

Kram

2009-08-02 @ 17:38:32
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0