Johanna och Chillie på besök.

Idag har Johanna med Buskelunds King Creole varit här ,självklart har vi gosat med valparna ,men även hunnit träna lite .La två spår till Chillie ,som jag tyckte gick riktigt bra .Sen var vi uppe på Karlshamns BK,körde lite Agility med Chillie ,och även ett lydnadspass hann vi med.Körde och handlade hundfoder ,och sen till affären för att handla hamburgare ,då när vi kom ut,så mindes jag ,att jag nog glömt kameran uppe på klubben ,mycket  riktigt låg den där uppe ,så tur hade jag ,att inte någon tagit den,den är värd mycket för mig!!!!!!!!!!

Chillie i full fart...



Chillie och Zhita har kul...



Fina Chillie..









Chillie hoppar av A-hindret..



Vippen..



Chillie hoppar över Lången...



Johanna med bebbisarna....



Sötnos !!!!!!!



Bitas kan vi..



Bita hakan är kul...



Monster-Annika.....





Johanna med Taxa-Lisa...



Pussas är härligt !!!!





Mys....







Dragkamp...





Min strumpa......

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Åh vad Chillie är fin och han var säkert duktig också. Söta matte Johanna är superduktig med honom tycker jag.

Underbara suveräna foto allesammans och vilketn kamp där är i pluppisarna.

Kram

2009-08-06 @ 08:01:37
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0